9 november 2005

Var ett tag sedan sisst, jag vet. Mitt internetkort, som jag masta ha for att na internet, tog dock slut, men nu har jag ett nytt.

Dock ar det lite halvkaos omkring mig sa nagon langre post blir det inte.

Forsokte ladda upp lite bilder for ett tag sedan, gick sadar. Men iallafall en bild fick jag upp pa internet och visar har for allman beskadning:

http://static.apberget.se/images/p/g/bea/bea34925c7042f84fa3e8bde76c4a4cc.jpg

Det ar alltsa en filt som ligger i min sang som jag fick forsta dagen. Som ni ser star det alltsa Landstinget pa den. Fragar man staller sig ar ju hur den hamnar har? Hur kommer det sig att om man sa aker 200 mil hemifran till Ryssland sa undgar man aldrig att nas av de svenska myndigheterna. Jag bara undrar i all enkelhet. Kanns som att detta ar nat jag maste rota i. Ett gang, for det ar inte bara jag som har en, filtar fran Landstinget finns har. SAPO? KGB? CIA? Fragar man staller sig.

I ovrigt flyter det val pa har nere. Kopte en vinterjacka for 1010 Rubel i helgen, detta efter en prutning fran 2000 Rubel. Frasen som galler ar "O menja nje otjen djengi est". Vilket garanterarat ar fel pa alla mojliga satt, men som ungefar borde betyda "jag har inte pengar mycket har". Dock sa fungerade det ju iallafall.

Sa var det med den saken.

I ovrigt ber jag att fa aterkomma da jag har nagot att fortalla, och da laget runt omkring mig ar en smula lugnare eller tva.

Sbogam!

EDIT: Av nagon anledning far jag inte bilden att fungera, sa ni for noja er med att ha den som en lank

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Nog för att det är intressant att se en grön filt, men ...
Här är det fortfarande sommar, 12 grader varmt idag.
Annars allt väl!
morNilla

Anonym sa...

Härliga tider, bästa november nånsin så här långt tror jag. Här behövs inga landstingsfiltar än på ett tag.